Exibice na veterině

16.05.2011 18:49

Dne 4.5.2011 se na Veterinární fakultě Brno konal Majáles. Jelikož jsme pod VFU jako klub ,měli jsme exibici našich sportů.

Aguška a já jsme šli na předváděčku agility. Bohužel jsme měli velice malý prostor na venčící louce a všechno bylo tak nějak 'honem,honem' .. Takže tak vypadaly i naše běhy .. :│ .. Ale nevadí :) ..

Aguška se ukázala v té správné skvělé rychlosti jak jsem si u ní poslední dobou zvykla (teda začínám zvykat) je to taková moje čínská borderkolie :D .. Běhá opravdu jako střela :) .. Můžu si jen říkat -> KONEČNĚ! :) .. Překvapila mě velice ve slalomu ,který nám moc nešel a šla ho velmi pěkně a rychle a nevynechala, i náběh byl pěkný. Prostě jediný kdo to tam babral jsem byla já ,protože sjem neměla ani jeden parkur projitý a nevěděla jsem jak vodit ,takže .. No nekomntuju, do příštího Majálesu to vyladíme a panička už se na to pořádně připravý - snad. :D

Zde nějaké fotky ,které jsme našli na netu .. :)

•••

'Že ty tam máš nějakou mňamku :D'

'Paničko nedělěj ,já chci žrát! :D'

'A hele mě to baví .. Juhů ,to je sranda'

Agi poď už jen cílová rovinka :)

To je ten užasně rychlý slalom ♥ :)

Zdroj fotek: gabca90.rajce.idnes.cz/