LVT Svojanov 2011

18.07.2011 17:46

LVT Svojanov 2011

LVT Svojanov = Tábor, kde se dějí zázraky!

Na tábor do Svojanova jsme letos vyrazily s Aguší poprvé a určitě né naposledy! :) Jedinou chybičkou byla chatka, ve které všichni co známe umrzali každé ráno, ale každá dokonalost má svůj vlastní malinkatý vroubeček. :)

Na táboře byla velká nabídka sportů obrany, agility, courcing, vystavování, odebience, poslušnost, flyball, frisbee... Já a Aguška jsme se zúčastlili pouze bloků agility, coursingu a jednou vystavování (později jsem chodila s jiným psem - BOC).

Na agility jsme chodili do pokročilých většinu tábora do medium kategorie, ale Agča začala podlézat překážky a začalo jí to nebavit, proto jsem se rozhodla jít s ní do small, jelikož je hraniční nebyl s tím žádný problém. Aguška si velmi, velmi moc oblíbila zónové překážky na které začala lítat pořád a pořád a pořád, všichni psi letí do tunelu, ale Agča? Agča letí na zónovku. Někdy je to dobře, někdy ovšem špatně, proto to mnohdy bylo o nervy, aby se mi trefila tam kam jsem chtěla - a to jsem ji naváděla opravdu dobře. Ale, když už přišel její čas na zónovkách tak zářila a krásně zastavovala, jak na áčku, tak na kladině i houpačce. Dokonce i vysílačka s tunelu na překážku, na kterou jsem ji nenaváděla (dá se říci vysílání) se jí velmi povedlo a oba dva pokusy vyšli na 100% přesně! :)

Jedinou skulinkou nám je pořád slalom! Který nás prostě pořád trápí.:( Doufám, že ho budeme moci co nejdříve zlepšit a konečně vyrazit na oficka! :)

Coursing jsme zkoušely 2x jednou jakštakš běžela a chtěla to chytit, ale bála se lanka. Napodruhé už se na to úplně vypodla. :D Ale nevadí, pokusíme se to do příštího roku zlepšit!! :)

V táborové výstavě v pátek jsem nevystavovala Aguli, ale BOC Tracy - měla jsem vystavovat Ashly, ale skočila z okna a měla vážné problémy (zatím ještě nevím co jí přesně je :(♥ ).

S Tracy jsme se paní Libušce Brychtové velmi líbili, hlavně jak jsem komunikuji se psem a jsme přesní v figuře a proto jsme se staly nejlešpími a v Junior handlingu pokročilých jsme obsadili 1. místo! :) Děkujeme!! ♥

Táborové závody agility

Jumping

Celkem pěkný a dá se říci náročnější parkúrek - na to jaké jsme běhaly tréninkové sekvence.. Zaběhly jsme jej velice rychle, ale ne přesně a chyba byla taková oboustraná, protože jsme se s Aguškou špatně pochopili a já doufala a věřila jí, že když jí navedu tak jak jsem jí navedla se to vyvede, ale nevyvedlo a tak se nám na účet přišetla odmítačka a tím se nám všechno zkazilo a spadli jsme na 4.místo, protože měli přednost psi s čistým během, ikdyž pomalejším! :( .. Ale nevadí. :)

Agility

Dá se říci, že jsme si to s Agulí vynahradily v agility, kde běžela nejrychleji small! Ale já si spletla parkur, díky bohu jsem ji nenavedla kam jsem neměla, ale uvědomila jsem si to pozdě a nestihla jsem doběhnout tam kam jsem potřebovala a tak Agča vběhla do špatné díry tunelu. Tato chyba nás odsunula na 2.místo. Přičemš jsme měly nejrychlepší čas - i s přištením 5 sekund za chybu. :/ Ale navadí! Máme druhé místečko a krásný pohárek - Aguščin první pohár za celý její 5ti letý život! ♥