Neoficální závody Hakuna matata

17.04.2011 18:45

Neoficiální závody Hakunamatata

Na tyto závody jsem se s Aguškou již dlouho těila , už jen proto ,že jsem zde měla potkat spoustu kamarádů z agiliťáckého světa. Naši společníci pro celý den byli Kačka s Blekem a Maruška.

Aginka šla na závody s tím ,že má zlomený 5-tý drápek. A trošku u toho i simulovala ,ale bohužel. Další trauma pro tento závod ,bylo spíš trauma moje .. Na skočkách ,zkušebních skočkách, mi Agča začala podlézat překážky , no myslela jsem ,že mě odvězou ,začala jsem vymýšlet a nakonec díky bohu ,začala opět skákat.

• První běh ,jumping .. Parkur velmi pěkný - zdál se mi až velmi snadný, možná jenom mě .. :D Agča to zaběhla na jedničku ,ale bez hvězdiky a to za ten její pomalejší běh :( ..Protože celý běh byl bezchybný ,ale ten pohyb tomu opravdu chyběl ze začátku hlavně ,konec už byl rychlejší. Ale tak có .. Je to jen sranda a zvod a i přes moji menší nespokojenost Aguška dosáhla 5.místa z 9-ti.

Tuhle fotku doslova zbořňuji! :D .. Já - panička,tak vypadám jak demet a pes má prdélku až v nebi. :D

• Druhý běh,agility .. Parkur celkem delší ,ale také se mi nezdál takový ,že by se tam dalo co skazit. Agča mi to i potvrdila ,ikdyž jedno odmítnutí jsme tam měli a to ,že když se pořádně nerozměhla a netrefila se mi do kladiny (:D) a šla trošku bokem .. Ale jinak bohužel opět pomalý běh se zastávkou (5-10 sekund) ,kvůli nožičce - asi začala zase bolet (zlomený drápek). Ale s tím jsem počítala tak nějak už od rána .. Ale také chvilkama rychlejší běh a to hlavně ve střední části trati - konečně se za ten den trošku rozeběhla. :)

Doslova, jde .. :D .. Jak jinak .. U Agči to jinak nejde prostě :D

V součtu jsme s Agučkou skončili na bramborovém stupínku - to zamrzí .. :( .. Ale na druhé závody, super! :)

Celkově jsem hodně spokojená.. :) .. Těšíme se na další závody ,doufejme ,že budou co nejdříve.